مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان:

سالانه ۱۸۰ هزار نهال توسط سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان کاشته می‌شود 

سرهنگ «موسوی» گفت: در مجموع سهم سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در طرح کاشت یک میلیارد اصله درخت، ۷۰۵ هزار اصله نهال است، که هر سال ۱۸۰ هزار نهال از این تعداد کاشته می‌شود.
کد خبر: ۶۵۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸ - 05March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، امروز  با حضور مسئولان منابع طبیعی و سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان چندین اصله نهال به نام شهدا در محوطه تیپ ۳۶ این نهاد غرس شد‌.

در این مراسم سرهنگ پاسدار «سید شمس‌الدین موسوی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت در طول مدت ۴ سال صورت گرفته است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان به سهم و نقش سپاه انصارالمهدی(عج) در این طرح اشاره کرد و گفت: در مجموع سهم سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ۷۰۵ هزار اصله نهال بوده که هر سال ۱۸۰ هزار نهال از این تعداد کاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه سهم استان زنجان در این طرح کاشت ۵۰ میلیون اصله نهال در طول مدت تعیین شده می باشد، تصریح کرد: به عبارت دیگر در طول مدت ۴ سال، سالانه ۱۲میلیون و ۵۰۰ هزار اصله نهال در این استان کاشته می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار